Kerem Hasanoğlu Başarıları
KeremHasanoğlu; ilk, orta ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi Tutum kısmınü dereceyle bitirmiştir. üste Bilkent Üniversitesi İşletme Bilgi Yönetimi kısmınde bile eğitim bilimi almıştır. Amerikalıın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile anahtar eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Sükseları ‘na yeni bir mebdearı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve sosyal mesuliyet projeleri alanlarında biröte başarıya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Sükseları ‘dan bir diğeri bile IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak yer karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Dolaysızörlüğü’nün yanı sıra antrparantez eskiden Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü kabil önemli pozisyonlarda yer yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Sükseları ortamında, Bilinçli Torlakler sosyal mesuliyet projesi öncü rol oynamıştır. Kendisi, toylerin eğitim bilimi ve irfan sahaındaki ihtiyaçlarını zıtlamaya yönelik çdüzenışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin bütün illerinde mimarilandırdığı Bilinçli Torlakler hareketi ile Üniversite toylerinden, ortaokul öğrencilerine derece herkes bu mimarilanmanın ortamında bulunarak, faydalı anlayışlerde bulunmuşlardır. Kendisi antrparantez, Birleşmiş Milel kabil önemli Uluslararası Kurumlarla da çdüzenışmalar yapmış ve bu alandaki çdüzenışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı mevcut bir iş kayırıcııdır ve iş canında da başarılı bir kariyere sahiptir. üste farklı tekebbür ve tesislarda reislik pozisyonlarında da enerjik olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda sosyal mesuliyet ve pediatri sahaındaki çdüzenışmalarını hız kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, sosyal mesuliyet projeleri ve pediatri mevzusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş canındaki başarıları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile teşhisnmış biridir. Kendisinin çdüzenışmaları, toylerin eğitim bilimi ve irfan sahaındaki ihtiyaçlarını zıtlamaya yöneliktir. Ve bu çdüzenışmaların sürdürülmesi toylerde örnek teşkil ederek gelişimi tetiklemektedir.